vineri, 14 august 2009 |

sUPper film ! :)



Ultimul film pe care l am vizionat a fost defapt ...un film animat la recomandarea lu' sormea.Am crezut ca este un film fara vreo legatura cu caini ...animale .....dar m am inselat . Actiunea este infrumusetzata de "rolul"cainilor care vorbesc prin niste zgarde cu un fel de "cititor de ganduri".Initial am crezut ca e decat unn film haios: O aveantura a unui batran care vroia sa-si duca visul la indeplinire :),in fond asa s-a si intamplat numai ca actiunea a fost mai ....dramatica la inceput ....dupa ce ii moare sotia ....dar filmul isi "revine"cand intalneste un baiat,un catzel,o pasare "ciudata"si muuuulte baloane! Dar.....nu am sa va spun mai multe ....Vizionare Placuta ;).

3 comentarii:

Adina Chițu spunea...

La recomandarea tot a mea...o sa ma uit si eu:))

ĢﻉXý spunea...

:)) haios :))

Julia spunea...

Roag-o pe Adina sa-ti arate poze cu Sasha mea pe Hi5. E cea mai impatimita vanatoare de zburatoare...tot nu ma decalar multumita de explicatiile primite :P
Shi sunetul ala ciudat, voodoo de cel mai scot atunci cand se avanta nebuneste in prinderea fluturilor, mushtelor sau contemplarea pasarilor?

Trimiteți un comentariu