luni, 9 noiembrie 2009 |

"Machiaju' asta"


Am inceput sa ne cunoastem si noi mai bine unii cu altzii ....ne-a luat ceva timp fiindca suntem 25 d fete ...toate cu personalitatzi puternice ...;)) ...bai dar am niste specimene ...care EXAGEREAZA nu numai cu ...personalitatea lor :>"bengoasa si de mahala ":)) ...cat si cu makeup-ul ...:O frate ...vb unei bune prietene Nicoleta : "paraca au bagat capu' in galeata cu fond de ten ":))...si asha e ...probabil ca vor sa ascunda faptul ca tenul lor este intr-o stare de "cacao":))...din cauza FUMATULUI :)) ...90% din colegii mei fumeaza de nu se mai termina ...akum ca s-au scumpit "aa...o sa ma las de tigari ca s-au scumpit ..."daaa :-j siiigurr :))....hai frate daca u fumezi de doi ani ...adik din scutece ..ce drq :)) km sa te lasi asha deodata ..las' sa ajungi k mama care fumeaza de n* ani :)) si in nici un caz nu se mai poate lasa de ele...doar atunci cand se vor scumpi cu inca 200 d mii ca pretul unui pachet de tigari in afara ..adik km 30 d euro ... :D...sau mai probabil mama se va lasa de tzigari cand ii va spune doctoru' :"bey femeie :)) ...lasa-te de tigari ca maine mori .."probabil asha se va lasa ...PROBABIL ca nici atunsi :)) :< ...ehh ...si km atat de majoritatea colegelor mele "spoite":)) km zice tata :P :X..:d

2 comentarii:

Julia spunea...

BTW Pretul tigarilor in afara e 11 euro :P

ĢﻉXý spunea...

in spania ...snt 30 d euro ..crede-ma ca m-am informat :P

Trimiteți un comentariu