joi, 4 noiembrie 2010 |

Some people pray.. I turn up the radio

Vreau sa spun ca de cateva saptamani in coace sunt pur si simplu absorbita .. sau ahtiata :)) dupa 30 seconds to mars .. de cand am obsesia asta am vazut filme cu Jared Leto le stiu cam toate melodiile ... videoclipurile .. replicile :))) da da stiu am luat.o razna dar melodiile pe care le canta in ultimul timp imi dau chef de viata si o stare BUNA.
Cum sa nu ti dea un asa videoclip o stare buna :> ?!
In afara de faptul ca ieri parca .. da :)) au venit fetele pe la mine si din intamplare au dat videclipul lor la TV ..eram ceva de genul : uimita ! [traiasca "all rock" u TV!] primul lucru care l am facut a fost sa l dau tare tv ul, sa sar in sus si sa savurez momentul .. nu eram singura ...ma ajuta si andreea sa tzopai niztel prin bucatarie .. singurul incovenient e ca tv ul ala mic din bucatarie are sonorul doar pana la 60 si ceva so .. :)) m.am multumit cu atat :(
Si lasand asta la o parte .. Intamplare de ultima saptamana :

Merg pe strada .. o tzigancusha vine la mine :
-Ai cinci mii ?!
-NU!
-Auluuuu unde ti.ai pus cercel .. :)))))) doamne ma bufnise rasul ..lumea se uita la mine ciudat ..doar pt un cercel care mi l am bagat intr o parte mai ciudata a urechii :-j offf :))

[ce ma trezeste pe mine dimineatza!]


[ce ma face sa am atitudine :))]

aaaa am uitat : mi.am facut si cercei cu 30 seconds to mars :)))

1 comentarii:

Anonim spunea...

ea nu crede in Dumnezeu....
ea crede in 30 seconds to mars!:x

Trimiteți un comentariu