miercuri, 6 aprilie 2011 |

Daca donati venim cu politia!

Asta am realizat cu stupoare cand la indemnul profei de georgra am decis cu inca cateva colege sa mergem la spitalul Fundeni sa donam pentru copiii de la sectia de oncologie jucarii haine si ce mai aveam placere sa le dam. Dupa ce am mers o ora jumatate impreuna cu colegele de la un capat la celalalt a-l Bucurestiului am ajuns la o intrare a spitalului care nu era deloc cea potrivita. Inspirata am suna-o pe profa de georgrafie sa ne spuna cum sa ajungem la sectia de oncologie .. ne-a explicat dar sincer mai bine nu am fi luat-o pe acolo fiindca paduricea ,parcarea si potecutele din curtea spitalului erau murdare (frumos spus) populate de caini dar nu in ultimul rand ornamentate cu desigur.. gunoaie de genul : masti ..manusi [atat am vazut eu fiindca nu am insistat sa urmaresc seringi sau ceva de acest gen]. In final ajungem la intrarea in sectia de onoclogie unde ne intampina profa si ne zice ca nu putem intra. Initial am reactionat ca de obicei .. in ras .. dar colegele mele mi-au transmis starea de irascibilitate si am devenit brusc revoltata. Asistentele va sa zica nu ne lasau inauntru .. nu aveam voie.. desi era ora de vizita asa ca am ales sa lasam donatiile unei mame a unuia dintre copiii de acolo.Desigur drumul parcurs sunt constienta ca nu a fost in zadar dar sincer vroiam sa le vad reactia la primirea acelor cadouase. Insa cel mai tare m-a uimit ca asistenta ne ameninta cu politia daca mai insista profa sa intre .. :))ok dude! asta in conditiile in care pe spital era pus un banner pe care scria mare : Doneaza. Sustine. Ok donez sustin daca se vrea asta cu adevarat. In concluzie : total dezamgita .. chiar m-a facut sa renunt la ajutarea altora desi stiu ca nu e vina lor ci a sistemului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu