joi, 7 aprilie 2011 |

A moment to remember


Acu'ceva vreme m-am lasat convinsa de Adina sa ma uit la un film coreean.

Ea: Haiiide uitete ca o sa plangi de nu o sa mai poti !

Eu:Aoleuuu m-ai disperat! Ma uit!

Si asa ma asezai eu comod in canapea cu laptopu'-n fata. Desigur era vorba de A moment to remember,film siropos,lacrimogen, si asemanator cu alte doua filme americane de genu: The Notebook sau A walk to remember,dar mult mai bun ca ele.Deja obisnuita cu ideea ca personajul feminin trebuie sa fie cel bolnav,cu alzheimer sau parkinson :)) am trecut peste si am savurat filmul cu cele 2 pachete de servetele langa mine.

Un film care iese din tipar desigur si prin faptul ca este un film coreean dar si prin modul optimist in care este redat sfarsitul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu