marți, 9 februarie 2010 |

Mi s-a aplecat ! :]]


Ar fii trebuit sa scriu asta inainte sa scriu despre Avatar ..dar mi-am amintit prea tarziu despre New Moon !ce bine ca uitasem ! Stiu ca am varsta la care ar trebui sa am camera plina de postere cu Robert Pattinson si cu Taylor Lautner dar uite ca NU am! Adevarat imi place Rob dar nu sunt pur si simplu disperata :D.Am fost super incantata sa ma duc la cinematograf cu prietenele la New Moon ! vai ce tare ia sa vezi ce mijto o sa fie ..pe dracu! ca de obicei prietenele mele ..au inventat o scuza si nu au mai putut sa vina ca na au copii acasa si multe treburi mancare servici curat ..tot felul :)) ...normal ca nu au nici o treaba la 15 ani ..dar ce sa faci ? ma rog ..:-j intr-un sfarsit am fost cu sormea ...sala era full ..incepe filmul ...dupa 5 minute urmeaza multe replici siropoase si deadreptul haioase si hilare la care totzi din sala radeam..filmul ar fii trebuit sa fie unul serios si lacrimogen dar numai ca noua ne-au dat lacrimile de ras ...la replici de genul : "oo Jake u are H.O.T" :))) come on ...si se referea doar la faptu ca Jake are vreo 34 d grade ca e varcolac :)) nu la faptul ca e plin de pachetele si ca el in film are 16 ani :O wtf :))..mda sau la scene dinastea cu Jake cand isi scoate tricoul si isi dezvaluie cele 6 pachete de muschi ..pff
Plus ca nu am inteles replicile astea penibile spuse de Edward: "u are my only reason to stay alive":)) come on sau la faza in care ea sare la el in brate in sperantza de a-l opri de la pieire si stralucire :)) si probabil revenirea culorii initziale a irisului desi mie NU mi-a displacut deloc noul lui look ...decat cel din Twilight de Pusi mai bine ast ade Bad Guy :> :))....asa la faza aceea el zice "ah ...HEAVEN" adik gen- el a murit si a ajuns in rai si Bella a sarit la el in brate :-j..bla bla ..dupa care se pupa vreo juma' de ora :)) ...se duce Ed. si se bate cu Volturi ..Bella e imuna la puterile Dakotei Fanning ...care arata intr-un mare fel spoooky :)) ...Din nou avem parte de Happy End ...si nunumai Happy ...Verry Happy fiindca el ...:> o cere p bella in casatorie ..iar aici s-au naruit toate fanteziile fetitzol de 13 ani care inca mai sperau ca Edward o sa vina la ele intr-o noapte si o sa le ceara "prietenia":]] sau cel putzin sa le muste de gat :)) mdaa ..frumos film :)) il astept pe urmatoru' ca tare am un chef de ras :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu