marți, 9 februarie 2010 |

No school :-?



Hmm ..zilele astea m-am plistisit de moarte.Zapada "a pus stapanire" pe Bucuresti si scolile au fost inchise ..NU si liceele ...dar cine sa se duca ? Normal ca nu m-am dus 2 zile..pur si simplu am lenevit :].Isterie totala ..mijloacele de transport in comun cica nu ar circula ..insa m-am convins ca troleele cel putin merg snur..deoarece nu se mai sinchisesc prea multzi sa dea namentii din parcari ...de pe masini si din masini :)) eventual ...Cred ca tata tarasenia asta cum ca Romania a devenit Polul Sud :)) e boolshet :)) ..adik mai acum cateva luni se spunea ca nu o sa mai fie iarna ...ca incalzirea globala ..ca o sa fim ca la tropice :)) si iata ca in curand o sa avem animale de companie pinguini si ursi polari :)).
In timpul liber pierdut in cutia asta cu 3 camere si cateva ferestre am avut timp sa imi dau seama ca defapt oamenii isi doresc atat de mult o schimbare in Romania ...incat fac din tantar armasar ..ba suntem Polul Sud ..ba Africa sau mai stiu eu ce ...da ce nu zice nimeni ca suntem aproape de ecuator si de aceea avem 4 anotimpuri ... si zapada si canicula ..numai ca din cauza anumitor factori .."meteomenesti"..in unii ani avem mai putina zapada ...si mai multa caldura si in altii invers ...:-?hmm..se pare ca oamenilor nu le mai face placere sa gandeasca logic ...sau cel putin sa gandeasca :]
Surplusul asta de vacanta poate a fost bun si el la ceva ..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu