joi, 11 februarie 2010 |

Venetia tată ! :))


Aseara am avut placutul prilej de a iesi afara pe la ora 12:30 noaptea ...in scopuri caritabile sa zicem :)) ...asa ..am iesit eu din scara blocului si ?! ce sa vezi ..ete un viscol frumos ..o zapada mare sclipicioasa ,o atmosfera placuta si mi-am spus : "waw nici maine nu ma duc la scoala !".Ei bine,m-am inselat complet ..dimineatza can m-am sculat am observat ca PLOUA ! o nu ..M-am dus totusi la scoala ....si pe drum ma gandeam daca ar trebui sa imi procur o barca ...si asta nu e tot ..In timp ce vorbeam cu prietena mea la telefon pentru a ne sincroniza oarecum am calcat intr-un lac ..mascat de zapda ! asta a fost foarte haios pe langa faptul ca acasa am descoperit in cizma stanga un sfert din apa din Bucuresti :)) ..ma mir ca nu si-au facut culcusul niste broaste peacolo ...sau mai stiu eu ce ? nuferi :)) .. Si toate astea au fost completate cu ...Dunarea care se revarsa in plina strada forman un mare lac de acumulare :))) FRUMOS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu