joi, 8 aprilie 2010 |

Jan : -Servetzele :))



Totusi ..m'am gandit sa mai scriu si despre cate un filmuletz :P


In ultima vreme am vazut multe filme ..proaste :))..dar s'a mai nimerit si cate unu' mai bun :D.Hachiko a dog story se numeste filmul ..pff ..cum ama vazut afisul am fost :x in love \:d/..imi propusesem sa'l vad cu sor'mea ..nu stiam despre ce e vorba desi banuiam ca e un film tristutz dar nu asa incat sa ma faca sa plang :)).Cum sunt eu asa ..sensibila la dogs stories am bocit nene la sfarsit si eu si sor'mea.Povestea in sine nu e trista ..inceputul e vesel ..Yeah! cainele da miraculos peste stapan..pam pam ..stapanu' il invatza tot felul de "giumbushlucuri"..dar se pare ca "animalu" e prea destept domne pt o minge..:))


Toate bune si frumoase ... pana cand stapanu nu mai vine de la servici la un moment dat si cainele saracu' il ashteapta in fata garii 'enshpe mii d ani ..pana cocleshte si moare :))



-Asta'i Hachi adevarat :P
Asta a fost o viziune a filmului mai la caterinca asa :)) ca sa fie mai entertaining :P.Oricum :-j cel mai tare la film mi s'a parut ca este inspirat dupa o intamplare reala :x.Acestea fiind zise .. da un search -click p "download this torrent" [pe The Pirate Bay] :)) sa ai pofta la floricele si ia si un pachet de servetzele langa tine :D

1 comentarii:

Adina Chițu spunea...

Moama ce am mai bocitara:))

Trimiteți un comentariu