joi, 1 aprilie 2010 |

Maree ...Joi[e] :))


Datorita unor factori ca :
- azi e joia marreeee :>
- e greava ratb-ista :))

totul a fost dat peste cap ..La scoala .. m'am dus degeaba ..am stat 3 ore si am povestit cu inca 6 colege "fabule" despre strigoi ..boli ..si sex :)) ... profii nici ei nu s'au deranjat sa vina la scola nuu la ore :)) :-j .. am stat la povesti pana cand ne a scos femeia de serviciu afara si ne'a anuntzat ca suntem ultimele persoane din liceu in afara de BGS probabil :))..
Dupa orele astea pierdute am fost in parc ..am mancat cate ceva dupa care ...acasa am facut "curatzenia si mancarea de Paste " :)) ..am stat ce am stat pana am iesit iar in parc :) .. mi'am tarat o colega in Moghioros ...ne a apucat ploaia de 2 ori ! insa totul a fost imbunatatzit de un curcubeuu superb :X.. am stat in parc pana cand mi s'a luat :-" ..si akum am ajuns acasa si am scris postul asta :)) ..
Maine nu ma mai pacalesc asa ...nu ma mai duc la nici o scoala :)) ..:-j greva si scoala au mers mana in mana pana akum ...sper sa continue tot asa !

1 comentarii:

Adina Chițu spunea...

Sex ha, cur cu beu :))

Trimiteți un comentariu