miercuri, 7 aprilie 2010 |

Stiu cum e ...nu prea cred.. :-j BA DA stiu!


Nu stiu cum am facut'o si de data asta ...da' sunt racita ! :)) nasol de tot :

Am fost sa imi petrec minunatul si monotonul Paste cu familia la tzara ..si am dat peste ?:> raceala lu' tata :)) ... Normal ca am luat'o ..dar la mine nu a fost asa grav ..am avut doar gatu' cat casa si ..o febra la fel de mare ...imagineza'ti ca aveam febra asa mare incat imi imaginam ca eu ..nu sunt eu ci sunt 3 persoane si nu oricum asa ..3 persoane ...3 asiatici ..2 baieti si o fata partea masculina din mine s'a ivit :))..toate astea p la 2 noaptea ..le visam ..le imaginam nu stiu cum au aparut in capshoru' meu ..mai aberam ca plapuma cu care ma inveleam era din fier ...asta stiu de unde mi se tragea ..vizioneaseam in seara aia Iron Men :)))) ..
Eh ..dar azi dimineatza cine se trezeste transpirata ...dar fresh in acelashi timp ???!:>
EU! m'am trezit cu un mare chef de viatza ...am luat un pumn de pastile dupa care ...radeam :)) neincetat ...cred ca medicamentele au avut un rol important in starea mea buna ! ma miram si eu ..si sor'mea .. :-? parca "luasem ceva":))..
Dupa cateva ore pierdute in vizionarea unui film de CacaO ..fratzii jderi :))..am mancat si mi s'a facut chef de ... :> poze :)).Si cu ocazia asta ..ma vezi cum arat eu racita :)) cica ..:-"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu