marți, 18 mai 2010 |

Cum mă ?



Problema grava ...e ca melodia asta are o legatura cu ce o sa povestesc.
Ma duc la scoala intr o miecuri :)) prima ora logica... bleah! bai profa super bine dispusa .. hmm :-? dubios .. incepe sa vorbeasca de masurile luate de Base .. mama micsorarea salariilor cu 25% ..ca nu mai are din ce trai ca fac greva astia ca nu mai pun note nusht' ce ..:-@ .. bai da' O ORA sa vorbesti despre politica ...si nu asa .. discutzii serioase .. si idei bagate in capu' nostru ca :"Basescu ...un nenorocit .. e un urat .. aolo m'am jurat ca nu ma mai uit la fata lui de cand a fost ales " :))) ce ai ma ?? mama era profa asa revoltata :O incat i am zis: "Mai tantiii hoo mai oprestete .. ca populatzia l'a ales p Base si acu cine se revolta ..a stai da ! tot populatzia..nu puteatzi sa va datzi seama ca din primul mandat base nu a facut nimic ?? de ce drq l'ati mai votat ??" ..mda ..ce sa scotzi de la profa care o tzinea p a ei .. cu "Eu ?? nu l am votat!!" ah :)) .. a fost funny si asa o ora din viatza mea a fost risipita degeaba :D plus ca si azi era cat pe ce sa inceapa si profu' de istorie sa "turuie" despre politica :)) .. dar s'a scos cu un asa numit "Moment a'l deschiderii ochilor!" cand parca ne'a vorbit din cartzi .. sau pur si simplu din experientza care a capatat'o dealungul vietii sale :).Omu' e tare .. n'ai ce zice :D!
In rest..toate bune..vine vacantza .. vine munca :))...un singur lucru vreau sa vina mai repede:momentu' ala .. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu