miercuri, 19 mai 2010 |

Tzapă ! :))


Hmm .. pretenii n'au fost asa uimitzi de look'ul meu :> .oaU :))

In schimb Puffy:x mi'a zis : "Ce e cu cerceii astia asa mici la tine :O?!":)) da .. ;))


Ce sa mai vorbesc de ziua de azi ? k a fost super tare .. si mirosul vacantzei este peste tot .. ne'am distrat ..multe bancuri .. multe povesti si trairi spuse d Nuka:x [in sfarsit a terminat povestea :d :))] multe rasete si multa bunavoie :))


Totusi sa nu fiu egoista .. vreau sa scriu si aici bancul pe care l'am spus prietenilor ..si care a starnit rasete cu lacrimi :> si un BIS :> :))))


O pustoaica intra la frizerie cu tac'su. Sta langa scaunul frizerului, mancand o gogosica, in timp ce tac'su se tunde. Frizerul ii zambeste si-i spune cu amabilitate:

- Draguta, o sa ai par pe gogosica.

- Stiu, da' stai sa vezi cand o sa'mi creasca ţâţele :> :)))


stiu stiu :d e bun bancu' :> :)))

1 comentarii:

Anonim spunea...

stiu stiu.....ne sanatoaso!:)):*

Trimiteți un comentariu