miercuri, 26 mai 2010 |

Fresh movie ;))





La recomandarea soramii [normal:))] dar si datorita curiozitatzii mele in crestere in vederea Dezbaterilor ..la care am asistat si la care vreau sa particip si cine stie sa ajung ca oamenii sa fie mandrii de mine ca echipa mea a castigat invingandu.i p Gh.Lazar :)) ..ehh visez si eu .. asa ..revin! M-am hotarat sa vad un film pe care nu regret ca l-am urmarit.Nu este acel gen de film care sa te lase cu "sechele"este genul de film pe care il vezi cand vrei sa ..gandesti si poate sa pari serios :)). Povestea pe scurt este cam asa : pe la 1935 incepe sa se dezvolte ideea de "Debates" si "Debators",desi oamenii sunt destul de limitatzi in ideea ca .. afirmatorii sau negatorii pot fii reprezentatzi numai de partea masculina iata ca apare si personajul feminin care este un fel de "sfarmă tot" asta si cu ajutorul celor 3 coechipieri devenitzi in scurt timp prieteni.Unul sin cei 3 ...renuntza deaoarece profesorul care ii antrena avea alte conceptzii politice .. cel mai mic coechipier care cauta dovezile si argumentele avand 14 ani se zbate sa i se faca simtzita prezentza si nu doar sa fie "tipu destept din umbra care face tot"..in cele din urma reuseste sa isi impuna punctul de vedere..si cel de-al treilea membru a-l echipei este un cunoscut al profesorului ..foarte experimentat si inteligent.

Desigur ca filmul nu mai era film :> daca nu exista si o poveste de dragoste.But most of all atat profesorul ...cat si elevii si tot liceul sunt de culoare.Asta face ca cei 3 ramasi ..sa se zbata si mai mult pentru numeroasele victorii contra "albilor". Nu mai pot spune nimic ..ca asta ar insemna sa povestesc filmul si sa fie totul de'agata ..dar NU ..doar am starnit curiozitatea catre un film de vazut! sper :) presarat cu mult suspans pus la foc mic.

1 comentarii:

Anonim spunea...

da fata...:x
si eu visez la asta...:))
si am vbit si cu doamna...;)):>
tare....
vezi k alea...adik postarile sunt citate si versuri:))):P

Trimiteți un comentariu